Peremajaan wajah pecahan laser: kesan yang tiada tandingannya

Bagaimana memastikan kulit wajah sempurna: tanpa keriput, lembik, kendur? Terdapat banyak kaedah keberkesanan yang berbeza-beza. Tetapi yang paling berkesan adalah peremajaan pecahan laser (nama saintifik - fototermolisis). Ini adalah kaedah yang benar-benar unik di mana anda bukan sahaja dapat "menyembunyikan usia", tetapi juga meremajakan kulit, merangsang sel-selnya untuk bekerja dengan cara yang sama seperti pada organisme muda!

Laser membolehkan anda menghilangkan kedutan - termasuk kedutan yang paling berterusan, meniru, menghilangkan kaki gagak, menjadikan warna kulit lebih sekata, memperbaiki warna kulit, yang akan menjadi elastik dan berkilat, seperti pada masa muda. Lebih-lebih lagi, prosedur fototermolisis jauh lebih selamat daripada, misalnya, permukaan laser, dan hampir tidak pernah disertai dengan kesan sampingan. Sudah tentu, hasil operasi yang berjaya hanya dapat dilakukan apabila dijalankan di klinik yang mempunyai reputasi baik, dengan bantuan peralatan moden dan, yang paling penting, oleh pakar yang berpengalaman dengan pendidikan khusus yang lebih tinggi! Oleh itu, kami mengesyorkan agar anda memilih klinik kosmetologi dengan berhati-hati: tawarannya sekarang hebat, dan penting untuk mencari institusi yang sangat baik di antara banyak klinik dan salun.

sebelum dan selepas peremajaan laser pecahan

Berapakah nilai prosedur laser?

Dengan bantuan pancaran laser dengan panjang yang ditentukan, anda bukan sahaja dapat membuang sel-sel kulit yang rosak, tetapi juga merangsang pertumbuhan yang baru dan sihat. Berkat laser, imuniti sel meningkat, peredaran darah bertambah baik dan yang paling penting, penghasilan sebatian terpenting: elastin dan kolagen dirangsang. Protein inilah yang bertanggungjawab untuk menegangkan dan menegangkan kulit - dan akhirnya untuk apa yang disebut "kulit sihat. "Oleh itu, kulit betul-betul sembuh, benar-benar mendapat rangsangan baru untuk pembaharuan - bukan sahaja di permukaan, tetapi juga di lapisan dalam. Ini sangat penting kerana ia menjamin kesan jangka panjang.

Peremajaan laser pecahan mempunyai kesan yang dapat dilihat selepas 2-3 prosedur (jeda optimum antara prosedur adalah satu minggu). Memperbaiki kulit, kekencangan kulit, dan melicinkan kedutan dan lipatan adalah beberapa tanda yang jelas bahawa rawatan laser benar-benar bermanfaat. Kursus prosedur lengkap - bergantung pada ciri individu pesakit, kursus ini merangkumi 5-7 sesi - membolehkan anda melupakan masalah kulit yang "berkaitan dengan usia" untuk jangka masa yang panjang. Dan sekiranya, setelah menamatkan kursus, anda menjaga kulit anda dengan teliti, mengikuti cadangan ahli kecantikan, maka kesan peremajaan akan dapat dilihat sama sekali selama bertahun-tahun!